FOTOGRAFIE & CONTENTSTRATEGIE
Lutters Kwartier is een dorpscafé in De Lutte met veel vaste gasten. Ze wilden echter ook nieuwe klanten aantrekken en hun naamsbekendheid vergroten. We zijn een jaar geleden gestart met professionele fotografie en een doordachte contentstrategie, waarbij we specifiek kijken naar wie we willen bereiken en hoe we hen het beste aanspreken.
Afgelopen zomer lag de focus op de jongere generatie. Om het café aantrekkelijker te maken voor deze doelgroep, planden we een shoot met jonge meiden die aan het borrelen waren. De juiste strategie en beelden zorgden voor een duidelijke verschuiving: steeds meer jonge bezoekers ontdekten 't Lutters Kwartier als lunch- en borrelplek.
Door een sterke visuele uitstraling is het vertrouwen in het merk gegroeid. Dit heeft direct impact op de omzet: uitgelichte producten worden vaker en sneller besteld.
@tlutterskwartier
Benieuwd wat esocialz voor jouw merk kan betekenen? Neem contact op, dan kijken we samen naar de mogelijkheden!